Pagina's

woensdag 27 mei 2020

Een mooie dag voor de juf in coronatijd.

 Dank je wel Isaak.
 Op een mooie zaterdagmorgen riepen mijn huisgenoten dat ik eens naar buiten moest kijken. Wat was dat een aangename verrassing. Na een maand lockdown stond het plein voor mijn deur vol krijttekeningen . De kleuters en ouders van mijn klas waren nog bezig. Op veilige afstand en ieder op zijn uur. Zalig!!! Dat is zo hartverwarmend. Ik wist niet waar ik het had. En de kleuters hebben zo goed kunnen zwijgen.
 Dank je wel Lisa, Joppe,
 Dank je wel mama's en papa's om zo begaan te zijn met je kleuter en ze elke dag op 'praatbox' te laten meedoen.Het heeft van jullie , die ook moesten werken,  wel wat inzet gevraagd en daar zijn jullie echt in geslaagd. Dank je wel .










Door het enthousiasme van de kleuters en de inzet van de ouders zijn we blijven doorgaan. Ik zal deze dag nooit vergeten. Ik zal ook deze periode nooit vergeten. Zo intens en toch op afstand met je kleuters bezig zijn is een heel speciale ervaring.
Nogmaals DANK JE WEL KLEUTERS!!!!😍😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten