Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Mijn lichaam.

Hoe zie ik eruit? Hoe werkt mijn lichaam? Wat kunnen we allemaal doen met onze handen, voeten? Hoe groot ben ik? Hoe zwaar ben ik?...en veel meer weetjes over mijn lichaam.
Yanaika is heel geconcentreerd aan het lezen in de boeken over ons lichaam.

Riyad omtrekt het lichaam van Elliot met blokken.

En hier is Elliot in blokken.

Riyad in blokken.

Wie heeft de grootste voeten Milla of Maxim?

Kijk naar ons zegt Alessandro



Roxanna omtrekt haar voet.

Lowie is druk aan het werk.







Lukt het om onze naam te schrijven met onze voet?

Kyra vindt dit moeilijk. Dan maar mijn handen gebruiken.



Wannes met zijn blokkenfiguur.





Younes 

Milla knipt een figuur uit glanspapier. Niet gemakkelijk.

Aya

Kyra heeft zichzelf uit glanspapier geknipt. Paarse vingers zijn heel speciaal.

Milla krijgt al vorm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten